en vecka

Nu har Jenny och jag bott tillsammans här i lite drygt en vecka.
Överlag så har det funkat bättre än jag förväntat mig, men såklart finns det saker jag stör mig på.

1. Kaffemjölken. DET ÄR TAMEJFAAN DÖDSTRAFF PÅ ATT TA DEN ALLRA SISTA MJÖLKSKVÄTTEN O SKITA I ATT KÖPA NY SÅ ATT JAG MÅSTE DRICKA MORGONKAFFET SVART, ALTERNATIVT GÅ PÅ OK OCH KÖPA NY. DÖDSTRAFF. DÖDSTRAFF DÖDSTRAAAAFFFF!!! ( detta har hänt två gånger, därför tyckte jag att detvar säkrast att ta i lite)

2. Äta upp det sista av något, och sedan lägga tillbaka den tomma förpackningen i kylen så att människor(jag) får falska förhoppningar om att det finns mat och sedan får sitt livs besvikelse när man inser att det bara är en tom förpackning.

3. Slitandet på speglarna. Behöver inte skriva mer, mamma förstår.

4. Konstigt nog, när hon inte är hemma. Vilket är ganska ofta. Frågan är varför. ? Hennes kompisar kan omöjligt vara roligare än mig. Hon kan väl verkligen inte tycka att jag är jobbig att leva med.? Omöjligt. Jag är ju perfektionen själv.

/ Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0