FREDAG

Jag växte mycket den här sommaren. Befinner man sig i ett främmande land som i princip saknar regler och lagar får man lära sig att hantera trixiga situationer. Innan jag åkte tyckte jag tillexempel att det var jättepinsamt att fråga om vägen eller om en tid, men Malta botade mig. Jag befann mig där i två veckor tillsammans med en av mina bästa vänner, och jag kan utan att överdriva det minsta säga att det är det bästa jag någonsin har gjort.
Hittills alltså.

Planerna var självklart lika stora som de alltid är när man är 15 år och nyss får sommarlov, men eftersom vi alla insåg att man behövde pengar för att ta sig någonstans har delar av sommarlovet spenderats på en arbetsplats av något slag. Vi umgicks inte så mycket som vi hade lovat varandra, men min sommar har ändå varit den finaste någonsin. 5/5 toasters

Nu sitter jag nere hos min Ellinor. Hon följde ett spontant infall och tänkte förändra sin naturligt blonda hårfärg, men resultatet blev inte riktigt som önskat. Det skiftar lite lite lite åt grönt och hon verkar tycka att det är en stor grej. Konstigt va?
Ikväll äter vi choklad. Massor av choklad.

Puss lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0