jag ba körde


En gång i mitt liv var jag böjlig som en gummipenna. Jag gick mer på händerna än på fötterna och hoppade ner i spagat så fort någon tittade åt mitt håll bara för att suga i mig de imponerande blickarna efteråt.
Tyvärr miste jag mina akrobatiska kunskaper när jag var 10 år och spelade fotboll varje dag utan att töja ut musklerna efteråt.

Igårkväll fick jag för mig att jag kunde gå ner i brygga. Idag känns det som att jag har blivit överkörd av en lastbil 15 gånger. Skönt.
Idag spenderar jag dagen på badet i Östersund för att förhoppningsvis känna mig som en människa sedan igen. En oöverkörd sådan alltså.
Till kvällen hänger jag troligast med min nya klasskompis Jacob, awesome!

Puss lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0