Taskmört

Jag har velat laga mat hela dagen idag. När jag kom hem från skolan tänkte jag att lax skulle bli gott tillsammans med några ungnsbakade rotsaker. Laxen var äcklig så jag ersatte den med kyckling istället, och jag tror aldrig att jag ätit något godare i hela mitt studentliv som varat i hela två veckor.
Sanna stack iväg på fotboll utan förvarning så antalet människor överrenstämde inte med mängden mat, men jag åt upp allting bara för att hon inte skulle få smaka. Rätt åt henne som lämnade mig i sällskap med Sex and the City-brudarna istället för att vara hemma nu när jag hade lagat mat och allt.

Det är väl bäst att jag går iväg och köper mjölk nu så att någon stryper mig i sömnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0