tisdag idag

Idag är det bråttom! Nästan.
Jag lyckas alltid mot min vilja sova bort hela dagarna numera, och då blir man ju lätt lite stressad.
Ibland känner jag mig som en jävla hollowodfru som bara driver runt i mina mjukiskläder och gör vad jag vill hela dagarna. Fast några skillnader finns det ju.. Jag är inte rik, inte gift och har inte rosa plysch mjukisar. Och ja jag bor inte i hollywood heller. Nej just ja, Nu ska jag snabba mig ner på stan för att få tag i chiefen och se om man lyckas ta ledigt! Sen ska jag gå på gymmet, för ja jag ska bli biff. Och den här gången menar jag det.

   Visste ni att man inte tror på tandfen i kina? När en kinesisk unge tappar en tand från överkäken så gräver man ner tanden i marken så att den nya tanden ska växa rakt uppåt. Och tappar lille ching-chong-Hao en tand från underkäken så kastar man upp tanden i taket så att den nya tanden ska växa rakt ner!

Man vet aldrig vilken sorts kunskap framtiden kräver. / Big Sis  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0