today

Klockan står precis på 21.27 och det är tisdagkväll. Imorgon serveras det banangratäng på skolan och jag är så förväntansfull att jag knappt kommer kunna sova inatt. Skämt åsido.

Ikväll har jag gjort precis det som fallit mig in, det vill säga ätit frukost till middag samt en chokladkaka som jag köpte på macken av en ytters trevlig herre som frågade hur min dag hade varit och påpekade att jag såg pigg ut trots att jag hade min brors trasiga mjukisbyxor på mig. Han gjorde alltså kort sagt min dag.
Idag på idrotten gjorde vi en namnlek med våran nya lärare Britta. Man skulle säga sitt namn och någonting man tyckte om som började på samma bokstav. Jenny jordgubbar sa jag, fyndig som jag är. Jag heter Evelina och jag gillar dans sa min klasskamrat. Kul, hemskt kul faktiskt.

Godnatt
lillasyster

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag hade också Britta när jag gick på Wargen :)

2010-09-01 @ 11:07:39
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0