ÅKER HEM

När man finner att man har nio dagars ledighet i landet som man åkte till för att arbeta - så finns det bara en sak att göra. Åka hem!
Och just därför bokade jag mig nyss en liten biljett som kommer ta mig från Oslo City till Östersund igen tills imorgon bitti. Det känns rätt bra.
Bra timing att vårt hårt upplagrade kaffe förråd börjat sina lagom tills nu, samt att jag kan köpa på mig lite smågodis tills jag återvänder för att fira min ensamma arbetarjul.
NE, så nu borde jag packa i och med att tåget går om någre timmar!
VI SES

Kommentarer
Postat av: caroline

det låter kalasnice! :)

planen inför nyår är att vi inte har någon plan, hehehe. ingenstans att vara och ingen vill ta tag i det, så antingen blir det något ihopdraget i sista sekund eller så blir man hemma med päronen och lägger sig strax efter tolvslaget. är både du och emma hemma på byn på nyår? :)

2010-12-15 @ 20:31:34
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0