blöh

Efter en lååång dag i Oviken och en hetsig debatt om uranbrytning har jag inte kunnat tänka på annat.
Inatt drömde jag om hur ett gruvföretag försökte bryta uran i min lägenhet. De kom in med jättestora borrar och släppte ut radioaktivt avfall i min toalett. Eftersom Stellan använder den så flitigt fick han utslag fulla rumpan som såsmåningom spred sig till hela kroppen. Han avled senare, rätt åt honom.

Ja, för nu har det hänt. Han tog sin gula sportbag och sitt röda hår och sedan stack han. Inte ens ett hejdå var jag tydligen värd. Igår försökte jag ringa och tala om att jag hade jätteroligt utan honom, men han köpte inte riktigt min otroligt kreativa förklaring om att jag drack öl och åt chips medan jag satt i kallingar och kollade på fotboll.

Idag kommer förhoppningsvis min storebror och sällskapar mig, annars så kommer jag avlida av ensamhet istället för utslag, och det är nästan mer tragiskt.

Skolsköterskan ville egentligen träffa mig nu och ta prover och greja och kolla mina värden, eftersom "det är lätt hänt att man inte får i sig av hela kostcirkeln när man bor ensam när man är 16 år och du kanske har någon brist av nåt slag" men dessvärre har jag inte tid eftersom jag har mattelektion........ Matte B förövrigt...........

Med hopp om överlevnad
lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0