dag 3, mina föräldrar.


LOVE YOU     LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU
När de här två festliga personerna valde att bli tillsammans för tusen och åter tusen år sedan resulterade det i fyra barn. Micke är äldst, sedan kommer Sanna, jag och allra sist sladdisen Erika.

Min mamma är till vänster. Hon har på ett ytterst smärtsamt vis gett mig liv och det kan jag allra tacka henne tillräckligt mycket för. Min mamma vet precis hur jag fungerar och känner mig nog bättre än någon annan i hela vida världen. Hon har tröstat mig när jag varit ledsen, pushat mig när jag har behövt det och varit rasande på mig när jag har förtjänat det. Min mamma bor med sin kille, (ha ha ha) man, gubbe (?) Sören oftast, men han har ett eget hus och hänger där ibland så jag får ha henne för mig själv. Hon jobbar på en skola och tycker om att vara ute.

Min pappa är egentligen inte bara min och mina syskons, utan "pappa" till ett helt samhälle.
Han har ett par företag och hoppar alltid in i nya projekt innan de gamla är avslutade, vilket resulterar i att han alltid har massor att göra och att ingenting någonsin blir färdigt.
Han är en man med ett stort hjärta och ett glatt humör. Han bor med sin sambo Monica men för tillfället är han i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0