jag leever

Jag är hemma efter mer än ett dygn på resande fot. Kände mig ungefär lika fräsch som en påse bajs när vi anlände till Sundsvall i relativt god tid trots snökaoset. På något vis kändes det inte helt rätt med shorts, t-shirt och tygskor på fötterna men nåväl.

Jag har haft otroligt roligt i två veckor samtidigt som jag har vilat upp mig ordentligt. Solen har gett mig ny energi som förhoppningsvis gör så jag orkar med gymnasiet ett tag till.

Vi har legat vid poolen, fått sand i varenda kroppsöppning på stranden, fått saltvatten i ögonen, snorklat med nemofiskar, vandrat i djungeln med en guide, ridit på elefanter, ätit, skrattat, träffat nya människor och njutit av livet. Ganska fin kombo va?

Ni
får ett lite mer ingående inlägg senare när jag hämtat mig efter alla tidsskillnader. Känner mig som lite borttappad på något vis.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0