lasse lasse stefanz är vårt gäng


Dag 7 - min bästa vän.

Har någon kommit med glass till dig när du har varit förkyld, tagit dig i famnen när du gråtit som ett barn utan att bry sig om att det blir snor fulla tröjan? Har någon diskat din disk så att du ska ha tid att träna till ett prov, eller har du skrattat med någon tills ni båda får kramp?

Malin Elisabeth Arvidsson heter tjejen som känner mig utan och innan, framåt och bakåt. Vi har gråtit, skrattat, slagits, bråkat, samarbetat och kämpat tillsammans. Hon har stått vid min sida som en trogen hund genom alla dessa år och det är jag hemskt tacksam för.


Den här snyggingen heter
Madeleine och vi lärde känna varandra alldeles nyss egentligen om man ser saker och ting i ett lite större perspektiv, när vi började skolan närmare bestämt. Första dagarna satt vi i varsitt hörn av klassrummet och helt plötsligt satt vi på Pause över en fika.
Sedan dess har vi mer eller mindre suttit ihop, min fina Madeleine och jag.


PUSS JENNY







Kommentarer
Postat av: Anonym

du er best

2010-12-10 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0