måndag

Dag 4 - det här åt jag idag

ÅH fy fan vad spännande nu sitter ni som på nålar va?
Håll i hatten nu då.

Idag har jag ätit:
HAVREGRYNSGRÖT
KAFFE gånger 2
1 KNÄCKEBRÖ
2BIFFAR
POTATIS O MOROT
VATTEN
KAFFE gånger 2
1 BULLE
EMMET´S SPECIAL PAJ MADE OF FRYSENS INNEHÅLL
1 PEPPARKAKA

Evntuellt åt jag 1 knäckebrö till också. Jag har liksom en regel att jag brukar äta minst 2 om dagen men jag minns inte riktgt om jag hann idag.

Imorgon blire äventyr. 3 arbetsintervjuer varav den ena är en andra date med snyggchefen. Då jävlar ska jag koppla på charmen.
Resten av veckan blir det arbete på kongressen med att stå i garderoben. Det är ungefär det som hender och skjer den här veckan.

hoppas ni har de bra och äter ordentligt. / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0