Micke är bäst..


Tänk vilken nytta man kan ha av sina gamla kunskaper! Idag exempelvis fick den här goa mannen på bilden, Magnus Huss, som jag känner sedan mitt sommarjobb, hjälpa mig med ett arbete om exogena processer. Tack så hjärtligt för det.

Förövrigt har dagen gått oootroligt långsamt. Befinn er på skolan klockan 9 sa våra lärare men vi hade lektion först klockan 1. Vi skulle finnas på plats för att mingla..............

Hur som helst kom jag på världens roligast


tycker jag känner mej litte utanför därför tycker jag att bloggen borde hetta syskonen Bergvall.. Har massa kul och intressanta saker som man borde dela med sej av.... Nä Fuck off !!.. La liga nr 1 and oney.. Micke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0