nattugglorna på vibesgateeeeeeeee

Klockan är 01.15 och jag har precis kommit hem från jobba.
Eller hem kom jag vil 12.25 men eftersom vi har lite nyckelproblem nuförtiden så tog det ju några minuter att ta sig in i själva huset med! Skammen när man står där, i snorgröna arbetskläder, trött och svettig utelåst på gatan omringad av människor i klackskor, läppstift och snygga kostymer, då man alldelse för sent på natta tvingas plinga på alla grannars portklocka i hopp om att någon och är vaken och kan släppa in en. Tack och lov, så tog jag mig in.

Nu är det bara att vänta. Först och främst, vänta på att Emmet pallrat sig hem från sitt jobb så att alla blir insläppta i huset så vi kan sova.
Sedan vänta på det lilla mötet med Kiwi chefen på tisdag för att se om man får någon anställning eller inte! Efter ikväll vet jag verkligen inte, om det gick vidars bra eller vidars dåligt? Ingen mening att spekulera, bara att hålla en tumme eller tvååååååå

/ Big Sisssssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0