nervös 2,0


Nu hörs nog mitt hjärtas slag hela vägen till Kina - så nervös är jag. Kanske inte för tågresan, den känns ganska självklar, men att hitta på rätt ställen i rätt tider. Jag får nog sätta koppel på Ellinor så hon inte ska in i alla taxfree-affärer. Ja, så får de nog bli. Jag har sådan handsvett att det är svårt att skriva för att händerna glider så mycket, mysigt för mig va?

Såhär såg jag ut på Malta i somras. Jag lärde mig massor där. Exempelvis att man alltid hittar fram om man vågar fråga, man klarar sig utan att duscha i tio dagar innan man kräks av sin egen lukt osvosvosv.

Mamma talade om att det är dödsstraff på narkotikainnehav i Thailand. Det kan vara bra att veta!
Nu åker jag strax. wihoooooooooooooooooooohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0