sannnaa

Vem är det?
Undrar jag också somliga dagar. Det jag vet om mig själv är att :
den 28e Januari för 18 år sedan föddes det en svarthårig flicka med hjärtfel på östersund sjukhus. Efter en tripp till uppsala för lite reparationer växte hon upp och blev en frisk mörkblond 167 cm lång tjej med stora vader och  skiftande ögonfärg.
Förtillfället bor jag i Oslo, där jag jobbar med lite diverse och prövar hur det känns att sköta sig själv. För det mesta går det ganska bra, eftersom jag är en ganska skötsam person..
 
jag kommer troligen alltid: 
bita på naglarna
älska knäckebröd och glass
oroa mig för mina familjemedlemmar av olika skäl
drömma mig bort, och när jag hunnit ikapp drömmen drömma om något annat. 
vara rädd för råttor och hajar
gilla sport och idrott
aldrig lära mig att gå snyggt i klackskor
ogilla människor som gnäller över skitsaker istället för att försöka göra något åt saken 

Det var väl i kortadrag historian om Susanna sanna Bergvall.
Vill ni höra den långa versionen får ni vänta på självbiografin som kommer om sisådär 50 år.

Nuöver till något helt annat! Emmet sa sina första norska ord i sömnen inatt! " å nu är det varmt. Varmt och koseligt"
Nu är hon officiellt norsk!

/ Bis Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0