tillbaka

Efter en natt på tåget, jag sov som en gud hela vägen( dock luktar man ju gammal sko låda nu)är jag nu tillbaka i gamla välkända kvarter på konstapeln. Stellan va snäll och mötte mig på stationen så då drog vi hit och käkade falukorv och makaroner till frukost, fy fasen vad gott med lite redigt käk för en gångs skull! 

Sköldpaddorna ser ut att leva och frodas, och allt är på många sätt rätt oförändrat. Dock har Jenny hängt upp fula julgardiner,men hon må väl få pröva sig fram i livet hon med. 

Ska bli väldigt skönt med några dagar på hemmaplan igen.
 Dock kan man ha olika uppfattningar om vad som är hemma. Min resa blev lite spontan så Emmet och jag hann inte säga hej då.
Hon ringde när jag satt på tåget och frågade " Men när kommer du hem igen då? Jag är påväg hem nu ju, sa jag. " Nä men när kommer du hem-tillbaka hit?"
På tisdag.

Nu ska jag anstränga mig för att kommaihåg att man inte får dricka vatten. Det är svårt!

/ Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0