hänger på håret

Dag 12 - i min handväska
Nä,någon sån har man ju sällan! Ner med skiten ( nycklar mobiler eventuella pengar osv) i fickan så slipper man eventuella väsktjyvar!
Att släpa runt på massa onödigt är bara så betungande. Man går saktare också om man ska ha en liten väska på ena axeln. Har man stora jackfickor ryms tillomed en liten banan! Vad mer kan man behöva till vardags?

Nu över till dagens fjortis fråga.
Mitt hår ser ut som en auschwitz fånges. Det har en sån konstig färg. Man skulle kunna beskriva min nuvarande hårfärg som en ikkefärg. Och såklart så är denna oexisterande dassiga hårfärg min naturliga. Like good intended.
Då finns bara ett att göra, ta till kemikalier.
Vilken färg ska de va då?




Ja här ser ni då alternativen. Fjortisblond, ganska rödhårig, jävuls jävulst mörkt nästan svart, klassiskt redigt brunt, mörka dreadlooks rastafaristyle, och på den sista lilla bilden- ikke-färgen som ser snyggare ut på bild än på huvudet.
Att deala med tuffa beslut är en del av livet. 
Jag är kluven. Måste sova på saken.

Godnatt / Big Sis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0