kan inte resa mig ur soffan

Julens bästa stund är då den är över.
Man ligger i soffan i pyjamas och slökollar på julkonsert på teven och det känns som en ultimat sysselsättning.
Man får tid att fundera kring saker och ting, som bak-tiden och fram-tiden.
Snart är det 2011. Och de som är övertygade om att jorden går under 2012 borde få lite panik ( jag är inte en av dom)

Detta året har innehållit många toppar och dalar.

Det bästa 2010
Alla dagar och kvällar med världens roligaste gäng
Alla dagar med världens sjukaste incest-klass
Att stellan flyttade in på konstapeln
Tatueringen
Storlien med brudarna
Amsterdam med Sebbe o Jos
Att jag fick jobb på coop
Alla fester med lillgömmorna
Tiden innan studenten
Studenten
Fallskärmshoppet
När jag vann över Emmet o Carro i bowling
Att Emmet och jag lyckades flytta lite
Att jag fick ett nytt jobb 

Det sämsta 2010
Lindholms bortgång
Att jag bröt mitt eget motto
Mösspåtagningen
Studenten
Kompisar som flyttar
Att det blev så lite fotbollsspel 
Att jobba som tidningsbud
Att vara arbetslös
Att inte kunna träffa kompisar och familj särskilt ofta 

2011 känns onekligen spännande. Ny stad, nytt jobb och har man tur kanske man får en ny kompis.
 


/ Big Sis


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0