19.01

Imorse, efter mysigt sovsällskap med Malin (trots att hon snarkar.........) var vi ambitiösa nog att hoppa upp ur sängen och laga pannkakor. Man kan nog inte starta dagen på ett bättre sätt än med sylt och socker.
Efter det gick vi, i 25 graders kyla, vidare till skolan. Vilket underbart underbart klimat.
Tack växthuseffekten för att du finns och garanterar att mina barn och barnbarn inte kommer förfrysa sig på samma sätt som jag i framtiden.

Iallafall, idag är det fredag. En fredag som alla har längtat till - det är idag det händer. Hela MT-programet har fest. Efter flera veckors förväntan känns det så uttjatat att jag inte ens orkar inte ens åka dit.
Istället har jag handlat massor av frukt (och lösgodis såklart) på ica Maxi, så jag klarar mig nog fint ändå. I sällskap med min mattebok. Och italienskabok. Som sagt, det är fest!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0