another day another drama

Idag är det Söndag och till datanerdarnas stora lycka går internenetet lite fortare idag! Problemet är bara att vi inte tar oss in på finn.no eller någon annan viktig sida så vi kan söka efter frysar och jobb. Slutsats- vi måste nog uppsöka grannarna på Elstersgate och tjuva lite internet och lite frysplats tills vidare! 

Det är ganska kul att Emmet och jag bor tillsammans nu.
Det har vi ju liksom aldrig gjort förrut!
Det bästa är att Emmet alltid prickar papperskorgen när hon slänger clementinskal vilket Jenny alldrig gjorde. Jag kan gå naken hela tiden vilket jag aldrig kunde när jag bodde med lille stefan( dock finns det jättestora fönster här har jag märkt) Man får ofta ett gott skratt eller två när Emmet börjar flumma iväg och filosofera för sig själv. Sedan att hon äger alla 10 säsonger av vänner, gärna lånar ut sina kläder samt är en fantastisk kock, gör henne till den ultimata sambon.

Jag är även sugen på att gå ut och se hur pass vilse jag kan gå här. I mitt stille sinne tror jag att jag har lärt mig hitta till frognerparken, men något säger mig att det är en illusion.. Mitt lokalsinne är verklig obefintligt, största delen av tiden vet jag inte vad som är upp eller ner. Förjävligt släktdrag, de där. 

Men vi får väl se vart fötterna bär! / Big Sis
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0