coop


Idag har varit en av de konstigaste dagarna under hela min livstid. Jag har haft feberfrossa, varit tokledsen och gråtit som ett barn, varit skitarg och kastat grejer för att slutligen övergå till ett relativt stabilt läge. Hoppas jag.

Hur som helst så tänkte jag klä på mig riktigt ordentligt eftersom det är ISKALLT ute, gå ner på coop och inhandla lite mat (eftersom det endast finns ketchup och öl i mitt kylskåp) och fika tills ikväll när jag tänkte mysa till det med Karro och titta på Desperata Hemmafruar. Lösviktsgodis vore fint känner jag. kung

Kommentarer
Postat av: Carina

Men lilla stackare..gud va trist me feber! Men bättre nu än om ett par veckor ;-)

Varma kryapårekramar från mig <3



//Carina

2010-11-23 @ 18:55:24
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0