dingdingding


Här på bilden är våran - eller numera endast min - inneboende och bättre hälft Stellan. Han köper alltid glass när han är och handlar och får vem som helst att skratta bara genom att finnas.
Imorse exempelvis, efter 13 timmars sömn (han har sjukanmält sig från jobbet fast han inte är sjuk) slog han upp sina blåa ögon och blinkade några gånger med sina orangea ögonfransar och sa;
Faan, jag hade så jävla dålig stake!!!
Han pratade alltså om en ljusstake som han inhandlat. Det var inte lätt för mig att veta.

Han håller på att bli stor nu, Stellan. Han har skaffat sig en egen lägenhet och tänker flytta inom en snar framtid. Å andra sidan har han sagt det i ungefär en månad så jag lever på hoppet om att han ska stanna kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0