.............

bara föra att jag var så himla redo och superglad inför att gå på skolan idag blev det givetvis inte så.
Igår när min mage kändes alldeles bra några sekunder skyndade jag mig att slänga i mig både kakor, strips, gröt och allt annat jag kunde se eftersom jag var så himla hungrig.
Bevisligen gjorde den en luring och nu mår jag precis lika konstigt igen.
blöööh

Det är tydligen många som ligger hemma och har magsjuka nu, en del kräks medan andra bara mår allmänt konstigt. Det känns ju jättebra. Eller gör det? Kanske är det här någon vinter-kräk-historia? Då har jag iallafall avverkat den och sen åker jag till Thailand.

I
nästan tre veckor ska jag bara tänka på mig själv, Ellinor och på att sola och bada. Äta god mat, massor av god frukt och ha det mysigt. Inga krav, ingen stress. Det har varit lite mycket sånt på senare och jag trivs inte med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0