:(



ÅHHHHHHH. Idag känner jag  mig så himla otillräcklig. Kanske inte så roligt för er att veta, men så är det iallafall.
Jag har pratat med min mentor idag och mina betyg ser inte alls ut som dom egentligen borde för att jag ska vara nöjd.
En gång i livet klarade jag av att ha en tidskrävande hobby med 2-5 träningar varje vecka, ha ett otroligt socialt och roligt liv samtidigt som jag klarade av skolan med en klackspark.
Nu klarar jag i n g e t av det.

Jag tänker inte sitta här och vara deppig utan istället ta tag i saker och ting. Efter en rask promenad från röjarvägen skall jag nu inleda projekt "garderobs-städning". Jag kan trots allt inte skylla på Sanna, too bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0