f to the uck


En bild från Thailand, nu är det inte länge kvar tills jag och Ellis kan dricka såna där!


Hur som helst så har jag haft en sån himla skön morgon. Jag låg kvar i sängen och drog mig i tio minuter innan jag och Nils åt en redig frukost med ägg, flingor och fil. Han drog iväg till skolan och jag blev ensam, jobbade lite engelska och utfodrade sköldpaddorna. Klädde på mig, satte upp håret och jag har ändå 20 minuter till godo! Snacka om rekord.

Stellan sa något intressant igår. "Tänk om vi har förgiftat hela Östersund genom att hälla sköldpaddsvatten och sånt i duschen så det har spridit sig ut i systemet?

"Det låter ganska troligt, eller hur? Gud vad roligt det vore isåfall. Fast vi kan ju inte vara de enda som häller sköldpaddsvatten i duschen, det måste ju alla göra när de städar? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0