giv mig ett barn


Det har slagit slint för tjejen på bilden. Totalt. Hon har blivit (ännu mer) psykiskt instabil.

Idag mina vänner slog det mig. När jag gick ensam på stan i höstmörkret med snö i skorna insåg jag att jag i nuläget skulle kunna föda ett barn. Jag skulle kunna skapa ett helt nytt liv. Vilken äckligt fascinerande tanke. Jag har lekt med den mest hela dagen.
Hur skulle jag uppfostra mitt barn för att göra den till en sån bra människa som möjligt?
Skulle jag vara en sträng förälder?
Skulle jag .......................................................... Jag kan helt enkelt inte sluta!
Hela dagen igår spenderade jag med att läsa "UNG MAMMA" "ensam mamma till.." "14 år och gravid".

Nåväl. Klockan är för tillfället 10 i 6 och ikväll ska Sanna ha sina kompisar här. Jag ska kanske byta tröja och inte gå här och se sunkig ut. Kanske tillochmed kan finna en pappa till mitt ofödda barn! Uppdaterar er senare, om inte annat visar det sig väl om ett par månader!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj. här har vi en som verkligen är livrädd för att bo ensam. Att skaffa barn är ingen lösning!

2010-11-12 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0