hei

Har lite av en dålig dag då jag vandrat runt och delat ut CVn men fått dissen typ överallt. Emmet försökte muntra upp " Sanna du kommer få jobb här. Det finns massa hjärndöa människor som jobbar här"
Åh tack Emmsipemmsi, det värmer!

MEN det är en prövning för det såkallade målatodet. Man måste ha tillit och tro och fortsätta kämpa och tillslut så blir det bra. Dock så vill jag att det ska bli så nuu! Emmet jobbar dag och natt typ. För att hon har en utbildning. Vad tänkte man egentligen på när man bestämde sig för att spraka fotboll i 3 år? Herregud.

Dock så har jag tänkt förändra den rådande situationen. Lite vita lögner har fan ingen dött av.

Ikväll va vi även på en liten svennebanan tripp ut till Ikea som ligger en bit utanför stan. Emmet är en liten julbock och vill köpa massa juliga prylar, och jag köpte en kudde och en handuk och sedan åt vi köttbullar med resten av brudarna från storkollektivet. Lite utav dagens höjdpunkt.

Imorgon ärdet nya tag. Im a man with a plan.

P.S. JENNY - storasyster vet varför dina betyg suger. P R I O R I T E R A. Logga inte in på FB då du ska plugga. tada, lösningen på problemet.

GN / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0