hej där

Åter en dag har passerat. Hyffsat feberfri men långt kvar till matchstart om säger så! Har suttit framför teven i princip hela dagen och konstaterat att det inte går ett enda program på teven som är bra förutom sjunde himlen, that´s 70s show, dr phil och vänner. Ikväll tänker jag iallafall kika på den där läskiga delfinslaktar dokumentären och innan dess på desperata hemmafruar eller frustrerende koner som det tydligen heter i norge. Rätt roligt!

Angående Jennys kommentar om att det luktar kille i sängen så är jag lika förvånad som hon. Kan med ärlighetens namn inte minnas senast jag hade killbesök. Låt oss säga så här. Sedan jenny flyttade in så har mer grabbar sovit över än under hela min gymnasietid. Man är väl gammal i gamet så att säga. Ska man pronto sova med en kille så ska man fanimej sova över hos killen, är min filosofi. Låter man killen sova över så kan mycket tråkigt hända. Man kanske inte blir av med honom när man vill tillexempel. Då sitter man där med fanskapet och ger honom hintar om vilka tider stadsbussarna går men han fattar ingenting också blir hela dagen förstörd!
Nej tack.
Men jenny benny banan du är duktig som byter sängkläder och städar och sånt! Nästan så man kan tro att du flyttat hemifrån? :O 

Nu ska jag återinta mig plats i tevesoffan då. 

 Snyggaste systern får stå för dagens bild!

simma lugnt / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0