jävla jenny


Tack för mötet i provrummet, det var givande om något.

Det är inte ofta jag skämmer ut mig riktigt ordentligt. Självklart händer det att jag snubblar på mina egna skosnören, går in i någon eller tar fel på person. Inte ofta. Någon gång per dag sisådär.

Hur som helst så fick Madde pengar idag, och i vanlig ordning lurade hon med mig på stan med ett löfte om "mysigt fika och lite plugg". Fikat var gott, plugget uteblev precis som alltid och sedan tog hon på sig sitt "du Jenny, vi kanske kan kika lite på stan"-ansikte och givetvis gör vi det. Varje gång.

Hon är inte som vanliga människor och provar ett, möjligen två plagg. När fröken Nilsson är i farten görs det ordentligt. "Du jag hittade litegrann" säger hon och kommer med armarna fulla av kläder och ställer sig i närmaste provrum. Under tiden hon står där och tittar sig själv i spegeln och knäpper byxknappar har jag skittråkigt. Jag brukar leka med mina egna fingrar eller rota bland reavarorna bara för att, men idag tänkte jag busa till det.

Jag hittade en mask, en sådan man bara har för ögonen men som såg otroligt rolig ut. Jag tog på mig masken, lokaliserade Maddes fötter och hoppade med ett vrål in i hennes provrum.

Jag slår vad om att det hade gjort storslagen sucé, om det hade varit Maddes provrum alltså.

Kommentarer
Postat av: madeleine

hahaha

2010-11-22 @ 21:13:50
URL: http://madeleinenilssson.blogspot.com
Postat av: Johan Nyman

Vad duktig du är :)

2010-11-23 @ 00:02:36
URL: http://johanyman.blogg.se/
Postat av: ilona

du är bara för skön du förvirrade tjej ;.)

2010-11-23 @ 14:16:12
Postat av: emil lime olsson

hahaha skönare durå

2010-11-30 @ 23:52:35
URL: http://juveenile.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0