mår piss

Ja ja det är ju kul att man ska må som om man blivit överkörd av en mangel med huvve före. Jag som äntligen hade lite jobb planerat i dagarna. Men så äre. 
Nu ligger jag här i soffan på samma plats som jag legat hela dagen i något slags vaken-sovande tillstånd och bara känner mig allmänt konstig. Kan inte riktigt sätta fingret på det som är fel heller..
 det började igårkväll när jag mådde illa. Inatt när jag gick och la mig så frös jag värre än när vi tältade med klassen i våras och min sovsäck var lika tjock som ett toapapper. Vaknade dock mitt i natten och trodde att någon slängt en tio liters hink kallt vatten över mig för jag var så innihellvette blöt. Insåg sedan att jag badade i mitt eget kallsvett. Imorse när jag vaknade kände jag trots allt hopp om livet - det enda konstiga symptomet var att jag absolut inte var sugen på mat. Vilet är ett ganska så allvarligt symptom när det gäller mig. Men nu va ska man väl sluta gnälla va och inte låta som nån karl som åkt på förkylning vaa. Ge mig ett par dagar så är man uppe i hästryggen igen!

Fram tills dess tänker jag inte göra ett piss. Förutom att söka vidare. Roligare inlägg det här..

/ Big Sis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0