norge update

Nu hänger Emmet o jag i den nya lyan och är såkallade oslobor!

Igår åkte vi bil i 12 timmar, sedan ägnade vi halva natten med att tömma bilen på grejor. Tur att vi fick bärhjälp av några snälla tyskar, annars hade det tagit ännu längre tid. Och tur att Emmets pappa är en händig och snäll man som utan att blinka ställer sig och skruvar ihop en våningssäng mitt i natten i ett kolmörkt rum.

Idag har vi fixat ännu mer och snart är vi iordning tror jag.Vi har ju tillåmed lyckats hacka in oss på någons internet, hehe.
 Imorgon kommer våran nya roomie och ikväll ska vi hänga med Linnéa. Livet är gött när man är trött. Nu har vi bara några problem att lösa, vi behöver skaffa en frys. Vi behöver skaffa en teve. Och vi ska försöka heja på Internet så det går snabbare så vi kan titta på " Så mycket bättre" på tv4play ikväll! Dileva for life <3. Eller petter?

Nä nu ska jag städa toan med emmets tandborste!

/ stekarna på vibes gate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0