not much to say

Igår hände inte mycket. Jag tvättade och jag insåg att om man dricker kaffe och juice samtidigt så smakar det kräks i munnen. Jenny var i Sundsvall och shoppade hela dagen och halva natten. På kvällen var jag i pålgård och tittade på en jävulst bra skräckis. Tur att man inte delar ut morgontidningarna längre. Hande aldriiiiiiiiiiiig kunnat gå ut ensam nattetid efter Instängda 2!

Det var fredagen de, och det är lördagen nu. Sitter här och känner mig lite i valet och kvalet. Duscha eller inte duscha, är den stora frågan. Också funderar jag över praktiska saker, som flyttadet av grejer och sånt.

tittade det fanns lite naaaaaawiga bilder som styr upp dagen. Mitt och lilla Annas första möte, samt min hårbotten och lilla Anna. naw.



Nu ville Jenny tydligen att jag skulle locka hennes hår. Fatta vad girlylicious!

/ Big Sis


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Brämhults Hallon juice och Kaffe funkar faktiskt rätt så bra!

2010-11-06 @ 19:53:59
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0