nummer elva


En filosofisk lillasyster i mitten av raden som tittar åt helt fel håll tillsammans med mitt underbara lag.
Gröna och fina.

En del dagar kliar det på insidan av mina benhinnor. Man skulle kunna tro att det är en illusion, men dessvärre är det sant. Det känns ungefär som att jag är en älg innan jag ska fälla mina horn, jag vill gnida mig mot allting för att få det att sluta klia men det funkar inte, för det sitter på insidan.

Fotboll fotboll fotboll fotboll tickar klockan i köket när jag försöker koncentrera mig, döda döda döda skriker det i huvudet när tristessen är ett faktum - precis med samma röst som min pappa skrek på mina matcher sådär i 9års-åldern. Jag har försökt hålla mig borta länge med diverse olika bortförklaringar, men jag kan inte längre.

Dags att börja lira igen, HELL YEAH. Får se om det sitter i några gamla färdigheter.

Ikväll är det träning men eftersom UPPSKJUTNINGSDROTTNINGEN, DET VILL SÄGA JAG, HAR GJORT DET HON ÄR BÄST PÅ har jag en hel drös skoljobb att uträtta. Tillexempel det här jätteroliga; http://www.skola.klimatsmartcommunity.net/?page=2
där ni kan ta reda på hur många jordklot som skulle behövas om alla skulle förbrukar saker och ting exakt som du gör, slöspelle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0