redo

Jaha, då var man packad och klar! Igår var man bara packad. Det går framåt alltså?
Måste säga att allt som allt så känns det mesta ganska bra.
Imorse när jag satt i köket på konstapeln och filosoferade lite så kändes det rätt fint. Finns ingenting kvar att göra där liksom. Många roliga dagar och nätter har det blivit innanför de tjocka betongväggarna, men nu är det tametusan dags för nya äventyr!

Den person som kommer bli mest saknad är utan tvekan Lilla E. Världens härligaste unge, no arguments. Jag vill typ stanna tiden så hon inte lär sig något under tiden jag är borta, och när jag kommer hem igen så startas den och jag missar ingenting! Det vore något det.

Nä finns väl inte så mycket att skriva här. Imorgon blire, Emmet och jag på rullande fot igen.
AWESOME.



reach out and try to grab it. / Big Sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0