självdestruktiv tjej som har pillat på sina örhängen så hon fick en infektion.



I
dag har jag debatterat om saker jag egentligen knappat hade någon aning om. Jag hatar att hålla på med integrationsfrågor, för hur man än vrider på saker låter vartenda uttalande som något som Jimmie Åkesson skulle kunna säga och riktigt så vill jag ju inte bli uppfattad.
Hur som helst lekte jag folkpartist idag, det gick väl helt..okej? Kanske.

Imorse hoppade jag upp ur sängen redan klockan sju trots att jag började tio för att plugga litegrann inför dagens prövningar. GEOLOGIPROV, hur tråkigt?! Hur som haver så är det en av mina finaste drag - den icke-existerande planeringsförmågan. Tack för den mamma! Eller pappa? Farmor kanske.

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0