snabbnudlar


Godkväll lovers! Klockan närmar sig halvsex och det är väl egentligen middagsdax.

Idag när jag skulle åka buss var biljettgrejen trasig, vilket innebar att jag fick spara en hundrapeng vilket kändes fint.
Väl framme i Östersund mötte jag upp Malin och käkade långfrukost på ett café i såsådär två timmar tills vi började, mysipysi.
Fick G på ett assvårt prov som jag dessutom inte pluggat till. Dumt gjort av mig, och jag tackar gudarna att jag låg precis ovanför gränsen iallafall så jag slipper göra om helveteskapet.
Sprang på stan, köpte hela och inte tygiga skor och lite raffs till Thailand.

Har matteprov imorgon som jag måste ta itu med - werikph3409y23494+60hk.
Eftersom jag bestämt mig för att få VG i matte A så är det väl bara att sätta igång antar jag. Har ringt efter min stödlärare Malin. Hon är fin hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0