the best part about me is you


UHH. Mår ungefär som jag förtjänar efter en vecka då jag varken har ätit eller sovit ordentligt. Vaknade inatt av att det var andra världskriget inne i mitt huvud och kunde inte sova föränn klockan slog 5. När jag hoppade upp ur sängen klockan 7 för att ta mig en dusch snurrade hela världen och jag var tvungen att kräkas.
Ni mår bättre nu efter den informationen va? Äter era brykakor ordentligt? Bra!

Hur som haver så är jag ledig imorgon och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Åka hem till mamma kanske och tar igen mig lite, har varit en rätt jobbig vecka på nåt vänster.

Nu är det inte länge kvar tills Sanna och Stellans närvaro blir frånvaro istället. Skönt låtsas jag, men egentligen är det inte riktigt så. Nåväl, det får väl funka det också. Måste ju stötta mina små pippifåglar när de ger sig ut i världen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0