kisskisskiss


Inatt drömde jag som tusan om kvinnan på bilden, och precis när jag vaknade ringde telefonen. Eftersom jag var lite trög i starten missade jag samtalet och givetvis var det från henne. Hur konstigt?
Dessvärre glömde jag att ringa tillbaka, förlåt raring!

Hur som helst. Dagen har flytit på. Jag har skrattat med min fina vän Maddepadde och dessvärre kollat på Titanic för första - och absolut sista (jag klarar inte mer!!!) gången i mitt liv. Vilken otroligt tragisk film. Buhu.
Jag har som lite ont i hjärtat fortfarande efter scenen då hon bänder upp hans likstela händer och lovar att aldrig svika honom. Som sagt mina vänner, tragiskt.

Unna dig något Jenny, sa min farmor och tittade för ovanlighetens skull in i mina ögon och tryckte ett kuvert i min hand.
Ska bli, tänkte jag och inhandlade mig ett par blommiga tights på Indiska som jag suktat efter ett tag, oboy med mint i från Åre Chokladfabrik för en miljon kronor (85) vilket var en totalt onödig utgift men jag kände att jag behövde prova.

Inte värt pengarna kan jag meddela, men man måste ju som sag prova för att veta.
Resterande delen av slantarna tänkte jag spendera genom att titta på så många filmer som möjligt på filmfestivalen och sedan ska jag klämma in en spontanresa till Åre också med några söta pojkar och min Madde såklart! Det känns som att lovet artar sig riktigt bra vill jag meddela! Mindre bra känns det med ett matteprov, ett geologiprov (vad är de tänker ni nu och jag kan tyvärr inte svara, SKITTRÅKIGT) ett italienskaprov och ett svenskajobb direkt efter lovet. Äh, det sket väl en raggare i. Igen. 

puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: kupari

ingen fara mitt hjärtegull! Kan ringa imorgon då jag åker buss i något som känns som ett år! Puss

2010-11-02 @ 10:37:03
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0