lördag 22.22

Big Sis här. Måste plinta ner några rader för att jämna ut dumheterna här i bloggen. " giv mig ett barn" whaaaaaaat lol. Ett barn är fan ingenting man bara skaffar som en ny tröja eller en sköldpadda,bara för att man kan. Jenny får nog lugna sig minst 10 år till, annars ska hon få se på annat!

Förövrigt så rullar livet på. Igår var det ju fest, och fest är alltid kul när man umgås med sveriges skönaste personer. Kul kväll. Vaknade på soffan imorse av att jag höll på att kvävas, förbannade snor.

Idag har vi finbesök av en fyrfota vän på konstapeln. Lilla Bente är här och hänger med oss. Hon verkar trivas väldigt bra i stan och ligger i hallen och sover på någons jacka.
 Imorgon är det söndag igen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Jag börjar vara trött på att lajja runt nu. Jag vill ha ett jobb och en vardag och ett omeningsfullt tråkigt inrutat 9-5 liv som ints ställer så höga krav på min kreativitet! Jag är väldigt sugen på oslo nu. Jag känner mig som ett sprillans nytt batteri med massa energi och vilja som bara ligger och väntar i en låda på att börja användas. JAG ÄR LADDAD. Och på torsdag/ fredag blire.Håll i hatten!

Just nu sitter vi ocvh kikar på filmen, underbar & älskad av alla. Den är kul! Jenny har killbesök. I pojkväns betyg av Big Sis får han 4 av 5 hästar. Han är trevlig och välkammad och rolig och dessutom kan han opera. Vilken kille asså, way to go little sis. 



Nej hörrenini, nu ska jag joina de sliskiga ungdomarna i soffan! Fy fan vad jag kände mig gammal då jag skrev de där. 

ha de fint / Big Sis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0