hej




Sannas största hobby är att irritera sig på mig, och min största hobby är att irritera mig på andra.
Här har ni 3 saker som får mig att bli skogstokig. Tre saker som får mig att se rött och koka inifrån så röken ur öronen är ett faktum.

Vill du göra mig riktigt förbannad och less ska du;
  • Skaffa en pojkvän, kalla honom för fåniga smeknamn exakt överallt, svara på varenda inbjudan eller förslag om att hitta på nåt med; nej jag ska vara med gubbilubben, snuttiplutten, ska titta på film med älsklingssnoppen and so on. Jag förstår att man kan tycka om en människa otroligt mycket och vilja spendera mycket tid med personen i fråga - men sätter man sina vänner åt sidan (läs i Haparanda) förtjänar man att stå ensam när det tar slut.

  • Vänd kappen efter vinden. Gud skapade människor olika med olika åsikter och värderingar för att det skulle vara så. Bland det värsta jag vet är människor som vill ta reda på ens åsikt först för att sedan säga; mmmmhmmm, exakt så tycker jag också! Det är så otroligt tråkigt med människor som inte kan stå för det dom tycker.

  • Folk som sitter på bussar och diverse allmänna platser och pratar alldeles för högt om saker man absolut inte vill höra. Okej Britta kul för dig att din man är impotent, men kan jag få äta upp innan du börjar med en mer detaljerad beskrivning?
Såja! Hur som helst äter jag och Sanna kinamat så ingen av oss behöver diska. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0