uh


Hon är ju som ett vetenskapligt projekt på något vis, Alexandra Nilsson, mer känd som Kissie.
I ärlighetens namn fascinerar hon mig. Jag skulle absolut inte klara av att vara hatad av större delen av svenska folket och dagligen hantera kommentarer som "dö jävla hora" "du är den fulaste jag sett" "hahahahaha vill sticka ut mina egna ögon, gris!". Så även fast man kan tvivla på tjejens intellekt (med tanke på att hon opererar sönder sin kropp, kommer se ut som en transvestit innan 25, är en riktigt dålig förebild and so on) måste man erkänna att hennes psyke måste vara något ut över det vanliga.


En fiskmun, charmig, inte sant?



Vill du ha sneda bröstvårtor? Gör som Kissie!






Känner du att du vill ha hängbröst och hudcancer i 20års-åldern? Vara ensam och hatad när "heihei bloggen" inte håller längre du helt plötslig inte är någon? Do it like Kissie folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0