en ensam vargs klagan


Imorse när jag vaknade kände jag mig ungefär såhär. Glad, harmonisk och tillfredsställd efter en ytterst trevlig kväll med Mirja, trevligt sällskap, massor av skratt och givetvis god mat. Oxfilé, rådjur, älgstek, potatisgratäng, sallad, glass, kakor - ja, min buk blev uttöjd till max.


Nu känner jag mig mer såhär medan jag sitter och vickar på tårna och funderar över min uppgift om segregation och integration i Svea jävla rike. Jag tror att jag har tagit världsrekord i suckning och frustning under de senaste timmarna, även fast det är ett intressant ämne så vill jag skjuta mig i foten.

Hejdå






Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vad har du gjort med din fot??"

"Ähh jag gick in i en byrå bara.."

2010-11-07 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0