ba ba ba ba ba ba ba ab ab ab a baba


Kreativitet är mitt mellannamn! Att jag hade sånna paint-skills visste jag knappt själv. Där ser man.
Iallafall så måste jag verkligen ta tag i punkt ett. Fan vad jag kan grisa om ingen säger åt mig att torka upp i badrummet när jag duschat/diska efter mig/alla andra hushållssysslor som finns i hela världen.

Det ligger smutstvätt precis överöveröverallt vilket resulterar i att jag även måste ta tag i punkt nummer två.
Punkt nummer tre ska jag avklara idag trots att jag är lite snorig.
Nummer fyra, ja, man kan ju alltid försöka. Det är inte många gånger per år jag piffar upp mig så det känns kul!
Middag med Maddis och sedan nummer 6, Dvärsätt.

Klockan är redan kvart över tolv, så det kanske är dags att jag plockar upp alla smutsiga strumpor och trosor från golvet. Jag är ytterst glad att jag inte har någon kamera, för då kanske jag hade fått för mig att ta kort och lägga ut här, och då skulle alla ta avstånd från mig sedan. Ingen skulle vilja sitta med mig i matsalen och ingen skulle heja på mig och jag skulle dö ensam... Tragiskt. Så ja, var glada att ni slipper ta del av detta!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0