blir så dum av dig


Sådärja! Hemma på tomma Konstapelgränd igen efter en mysig söndags-bio med Emmamaj.
Jag hatar när det är tomt här, så jag försökte ragga lite på Ellinor och Moa men de verkade inte vilja hänga med mig. Jaja, jag får väl dränka i mig inifrån med mitt nya te istället som jag fick av Mirja i födelsedagspresent. Kanske inte så tokigt det heller!

Hur som helst så var det "The Social Network" som rullade på duken ikväll. Den var absolut sevärd, så otroligt sjukt att hela facebook grundades av en kille som gick i skolan bara som en kul grej.
Kvällens moralkaka som jag tänkte tvinga på er är alltså att man lyckas med exakt vad man vill bara man går in för det ordentligt.
Ganska uppryckande, inte sant?

Nu borde jag kanske försöka äta lite. Jag åt en tårtbit till frukost, ett äpple till lunch och avslutat med lite karameller till kvällsfika. Blääääääää vad äckligt det känns, men lite knäckebröd hjälper nog mot kräks-känslan.

Godnatt vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte han det var en kul grej att gå i skolan ? Underlig grabb....

2010-10-25 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0