ding ding ding

FREDAG med stort F idag! Haha, eller okej då, bara en vanlig fredag då jag ska göra något jag inte gjort på länge, nämligen åka 15.45 bussen hem!

Men raggningstips kan jag ju skriva trots att jag troligtvis bara kommer spana in grabbarna på idol ikväll. Fast ingen iår är ju snygg, förutom björn lite då..
Hursomhelst, Veckans raggningstips : " här är jag, var är dina två andra önskningar?"
Den är ju rätt bra, mycket självförtroende + att man får veta om den man raggar på har humor vilket kan vara ett plus.

 dagens bild har några år på nacken. En fin sommarkväll, yran 2008, Lentan och Jennies place.

Ne nu ska jag ta och fortsätta packa ihop mig lite.

T r e v l i g h e l g : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0