ETT OTROLIGT GIVANDE INLÄGG. ELLER?

God eftermiddag.
Det är grått och dystert ute, men eftersom jag kände mig så överhurtig idag kunde inte ens det otroligt tråkiga vädret stoppa mig.
Jag drog på mig gympaskorna och förflyttade mig ungefär 9 kilometer till destination Papa's house.
Jag kände mig som en älva när jag sprang genom dimman (men var asrädd för alla älgjägare så  jag var tvungen att sjunga också vilket gjorde hela proceduren rätt mycket jobbigare).

Jag tänkte göra en välgärning genom att hälsa på min fina farmor och farfar, men de låg och sov bägge två.
Den här gången också..
Jag besökte istället min granne Bertil och pratade lite strunt med honom. Han och hans fru firade guldbröllop igår, så han hade åkt till hennes ålderdomshem med tårta och presenter. Vilken romantiker.
Snart ska jag återvända till min mammis igen men är alldeles för trött för att springa tillbaka så pappa får skjutsa mig. Hohoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0