evil sanna angry

Det är konstigt det där med systrar.
Det finns ingen i hela världen som jag älskar och bryr mig så mycket som en just Jenny och Erika. De är dom två människorna som jag utan att tveka skulle kasta mig framför en buss för att rädda. Dom är ju bäst helt enkelt, och det enda viktiga för mig är egentligen att Erika och Jenny har det bra. Dock så finns det ingen man kan hata så innihellvette som sin syster. Finns ingen man kan vara så förbannad på. Idag är jag förbannad på Jenny. Och hon är inte ens hemma så jag kan skälla på henne. Jag är så jävla arg helt enkelt. För något rätt ovikigt egentligen när jag tänker efter, men det spelar ingen roll. FY FAN FY FAN FY FAAAAAAAAAAN.

Småsaker som ens syster gör kan få en att tappa greppet helt. Medans jag har varit borta så har Jenny roat sig med att pröva alla mina kläder och sedan slänga dom på golvet. Kul, jättekul. Jag vet att det är jag som kommer få sortera hänga tillbaka och tvätta. Eftersom jag satsar 7 spänn på att hon under dessa vå veckor knappast bokat tvättid.
Insåg nyss att hon tog min skinnjacka imorse också. Fy FAAAAAAAAAAAN igen. Varför varför varför??????????????????
Hon vet att jag hatar hennes iskalla jävla Kenza jacka. Den är bara som en överdragspåse. Har man något slags vett så köper man inte en överdragspåse-jacka om man planerar at överlva en höst i Östersund. Men Jenny får gärna ha sin överdragspåse hur mycket hon vill, så länge jag får ha min varma amsterdam skinnjacka.  Men ikke. Jag vet att hon visste att jag skulle bli jättearg om hon tog skinnjackan. Hon vet att om hon frågade om hon fick låna den hade jag sagt NEJ. Så då skiter hon i det och tar den bara. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH. Jag måste sätta mig i respekt. Igen. Det räckte tydligen inte med ett benbrott för några år sedan. Frågan är bara hur jag ska göra? Hur ska man få Jenny att inse att hon måste mogna 4 grader och börja ta rätt på sin egen skit? Och att hon inte bara kan göra precis som hon vill hela jävla tiden. ? 
Ska läsa i boken om hunduppfostran om jag hittar några bra metoder. En sak är iallafallsäker. Hårt mot hårt. Ett öga för ett öga! Nu vill jag förstöra något som är hennes. Typ en sköldpadda? Synd att man är en sån där mesig jävla djurvän tillochmed när man är arg :( 

/ Big Sis  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0