FUCK YOU RIGHT BACK


Igårkväll spenderade jag lite kvalitetstid med mina homeboyz. Ni vet, de grabbarna man har känt sedan man var i samma storlek som en pitepalt och saknar lite ibland, så det var ju fint.

Medan de drack Norrlands Guld, pratade jakt och jämförde vems skäggväxt som hade börjat ta sig bäst klappade jag en jättegosig kattunge som fanns där. Jag vill också ha en katt. Och vem fan bryr sig om silverfiskar förresten? Jag känner att ju fler desto bättre - jag jobbar för att starta ett zoo! Så kackerlackor, vårtsvin och giraffer (bara som konkreta exempel) är mer än välkommna.

Nu ska jag ut och gå en låååååååång promenad med min vovve och andas lite hemma-luft. Ikväll beger jag mig nog till stan och hostar där istället, jag får ångest och myror i benen av att vara här.
Mina sköldpaddor behöver ju faktiskt mat också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0