hähäjä


Igår hade jag roligt. Väldigt roligt. Nya och gamla människor var på plats och delade gamla minnen och varandras nya verkligheter med allt vad det innebär.
Ingenting blev som man trodde när man flyttade hit. "Vi ringer varandra, vi kan hälsa på varandra hur ofta som helst, vi håller kontakten" är tomma ord som rinner ut i oceanen om man inte anstränger sig.
Summasumarum, det var jättetrevligt att träffa alla. Kvällen avrundades med lite småstadsliv också, dingdingding!

Som vanligt så finns det negativa sidor med att ta in människor i sitt hem, och ibland funderar jag på vad folk egentligen tänker med. Sanna fick sitt smink stulet, det var ju mindre kul..
Hon ska iväg till sin kompis nu så jag kan ju helt enkelt roa mig med att leta överallt.
Det kan ju faktiskt hända att någon flyttat på det och lagt det någon helt annanstans.

Det finns tårta i kylen. Bra lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0